Jedna od najekspanzivnijih proizvodnih grana u Srbiji jeste proizvodnja i distribucija vina. Ove godine se, na Beogradskom sajmu, organizuje Deseti sajam BeoWine.
Neprekidnim usavršavanjem manifestacije, dugoročnim planom i strateškim radom, ovaj događaj se pozicionirao kao najznačajnija manifestacija u Srbiji i regionu. Usmeren je ka poslovno orijentisanoj publici, ali je atraktivan i za najširu publiku, ljubitelje vinske kulture i vinskog turizma.
BeoWine je danas nezamenljivo mesto za plasiranje poznatih i novih vinskih ukusa. Na Sajmu učestvuju najugledniji domaći i regionalni proizvođači vina, vinski podrumi, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“.
10. BeoWine – novi koncept i proširen izlagački prostor
Različite inovacije pratile su Sajam vina iz godine u godinu, ali deseta manifestacija biće organizovana na drugačiji način.
Događaj kojim počinje vinska sezona, BeoWine, trajaće četiri dana, od 21. do 24. februara, u proširenom izlagačkom prostoru u halama 3 i 3A, a obeležiće ga značajan broj novih učesnika i poslovnih posetilaca koji su pokazali interesovanje za dolazak i prezentaciju svojih proizvoda.
Gastro segment na Sajmu vina
Doprinos neprekidnom usavršavanju uklapanja hrane i pića, Sajam vina pružiće programskim delom u kome učestvuju proizvođači vrhunskih sireva, pršuta i suhomesnatih proizvoda, maslinovog ulja i ostalih gastronomskih specijaliteta.
Srbija na vinskoj mapi sveta
Sajamska atmosfera je nezamenljiv ambijent u kome se inostranim učesnicima i posetiocima prikazuje jasna slika vinske karte Srbije, najboljih proizvoda sa bogatom tradicijom i spremnost za plasman na svetsku scenu.
Uz sve uslove da postane značajna destinacija na vinskoj mapi sveta, Srbija pokazuje vitalnost ka unapređivanju grana voćarstva i poljoprivrede i komercijalnog aspekta koji je neophodan za omasovljavanje i veću ekspanziju proizvoda.
Sajam vina BeoWine iz godine u godinu izaziva sve veće interesovanje i u novom izdanju ide u korak sa globalnim trendom – ekspanzijom konzumiranja vina, promovisanja vinske kulture i vinskog turizma u cilju podsticaja razvoja vinarstva i vinogradarstva.
Manifestacija je šansa da se proizvođači sretnu i umreže sa distributerima i izađu na nova tržišta. Uz nastojanje organizatora da unapredi poslovnu posetu, atraktivnom promocijom ponude daje se doprinos kvalitetnom predstavljanju učesnika i njihovog poslovnog imidža.
Sobe za degustaciju – prvi put na sajmu
Pravilo dobre procene kvaliteta vina nalaže da se u prostorijama za degustaciju pripremi atmosfera koja ne odvlači pažnju stručnjaka. Ove godine na BeoWine-u u specijalnim sobama za degustaciju uživaće se svim čulima do objektivne procene arome i ukusa vina.
Nema komentara